- Support Center
- Inyett Detect / AutoPay Detect
- Frågor och svar - Inyett Detect / AutoPay Detect
-
Inyett Search
-
Inyett Detect / AutoPay Detect
-
AutoPay Detect
-
Inyett Inställningar
-
Inyett Insights
-
Inyett Analyze
-
Inyett Guard
-
Inyett Registeranalys
-
Inyett Förtroendeanalys
-
Inyett Betalhistoriksanalys
-
Inyett Inloggning
-
Kontroll av betalfiler
-
Inyett API
-
Inyett Säkerhet
-
Inyett Startsida
-
Inyett webinar
-
Inyett Sanktionslista
-
Inyett - File Library
-
Inyett Källor
-
Inyett Extratjänster
-
Applikationer
-
Inyett Driftstatus
-
Kontaktuppgifter
Hur delar, hanterar, kommenterar eller avslutar jag varningar i Inyett Detect och AutopayDetect?
Välj vilken varningsvy du vill hanterar varningar i.
Klicka upp varning.
Hantera varningar genom att klicka enligt nedan på Hantera. Välj de olika hanteringstyperna:
Dela: Varningen delas med en kollega som är upplagd som användare i Inyett och meddelas via mail.
Kommentera: Hantera genom att kommentera varningen. Information som visas är vem användaren är som kommenterar, datum för kommentaren samt själva kommentaren.
Avsluta/ Avsluta med Åtgärd: Hantera genom att bocka av varningen som avslutad.
För att avsluta flera varningar samtidigt, klicka på höger sida på "Välj" och markera sedan de önskade rutorna. Klicka sedan på Hantera och Avsluta.
För att ta del av Åtgärshistoriken, klicka på knappen Kommentera/Dela. Sedan på Åtgärdshistorik.
OBS! Vid hantering av varning är det inte möjligt att ta bort en befintlig hantering för att lägga till en ny. Om varningen har avslutats kan den inte ändras till exempelvis "Avsluta med Åtgärd".