- Support Center
- Inyett Inställningar
- Frågor och svar - Inställningar
-
Inyett Search
-
Inyett Detect / AutoPay Detect
-
AutoPay Detect
-
Inyett Inställningar
-
Inyett Insights
-
Inyett Analyze
-
Inyett Guard
-
Inyett Registeranalys
-
Inyett Förtroendeanalys
-
Inyett Betalhistoriksanalys
-
Inyett Inloggning
-
Kontroll av betalfiler
-
Inyett API
-
Inyett Säkerhet
-
Inyett Startsida
-
Inyett webinar
-
Inyett Sanktionslista
-
Inyett - File Library
-
Inyett Källor
-
Inyett Extratjänster
-
Applikationer
-
Inyett Driftstatus
-
Kontaktuppgifter
Hur ställer jag in bevakning på personer av intresse, tex ägare och styrelse?
Här konfigurerar du personbevakning för din verksamhet.
Logga in i Inyett och klicka längst upp till höger på Inställningar / Kugghjulet. Klicka sedan på Personbevakning.
För att bevakningen ska fungera korrekt behöver du ladda upp en aktuell lista med de personer som ska övervakas. Listan ska vara formaterad som en semikolonseparerad CSV-fil och innehålla tre kolumner: personnummer (12 siffror), förnamn samt efternamn.
När du importerar en ny lista ersätts automatiskt den befintliga listan.
Om du vill lägga till en post manuellt klicka på Lägg till person. För att ta bort en enskild person manuellt, kan du enkelt göra det genom att klicka på skräpkorgsikonen vid den aktuella posten.
Om du vill exportera en tidigare importerad lista, klicka på Exportera lista.