- Support Center
- Inyett Detect / AutoPay Detect
- Varningar - Inyett Detect /AutoPay Detect
-
Inyett Search
-
Inyett Detect / AutoPay Detect
-
AutoPay Detect
-
Inyett Inställningar
-
Inyett Insights
-
Inyett Analyze
-
Inyett Guard
-
Inyett Registeranalys
-
Inyett Förtroendeanalys
-
Inyett Betalhistoriksanalys
-
Inyett Inloggning
-
Kontroll av betalfiler
-
Inyett API
-
Inyett Säkerhet
-
Inyett Startsida
-
Inyett webinar
-
Inyett Sanktionslista
-
Inyett - File Library
-
Inyett Källor
-
Inyett Extratjänster
-
Applikationer
-
Inyett Driftstatus
-
Kontaktuppgifter
Hur fungerar varning Dubblett (Olika dagar) i Inyett Detect och AutoPay Detect?
Varning Dubblett (Olika dagar) varnar när en betalning har genomförts tidigare, till samma betalmottagare, med samma faktura-/OCR-/KID-nr, samma belopp och valuta, men på olika dagar (historiska transaktioner inom 60 dagar). Betaldatumet är det datum betalningen lämnar banken.
En dubbelbetalning som äger rum på två olika dagar handlar ofta om att verksamheten, och ett annat bolag inom koncernen fått samma faktura, där båda fakturorna betalas. Det kan också handla om att en första faktura skickats, och därpå en påminnelsefaktura på samma belopp.
Justera inställningarna för varningar kopplade till Dubblett (Olika dagar).
Klicka på Inställningar för att anpassa hur varningen för Dubblett (Olika dagar) ska fungera.
Klicka på Exkluderade Kontonummer, Exkluderade Organisationsnummer för att utesluta kontonummer/organisationsnummer och undvika varningar för Dubblett (Olika dagar). Tryck sedan på Exkludera.
Det går även att ta bort tidigare exkluderade poster genom att klicka på Papperskorgen. Inställningen är endast möjlig för användare med administratörsroll.
Klicka på Gå till alla inställningar för att se alla sammanställda inställningar för varningar och för att kunna stänga av en varning.
För att hantera/dokumentera en varning klicka HÄR för mer information.