- Support Center
- Inyett Detect / AutoPay Detect
- Varningar - Inyett Detect /AutoPay Detect
-
Inyett Search
-
Inyett Detect / AutoPay Detect
-
AutoPay Detect
-
Inyett Inställningar
-
Inyett Insights
-
Inyett Analyze
-
Inyett Guard
-
Inyett Registeranalys
-
Inyett Förtroendeanalys
-
Inyett Betalhistoriksanalys
-
Inyett Inloggning
-
Kontroll av betalfiler
-
Inyett API
-
Inyett Säkerhet
-
Inyett Startsida
-
Inyett webinar
-
Inyett Sanktionslista
-
Inyett - File Library
-
Inyett Källor
-
Inyett Extratjänster
-
Applikationer
-
Inyett Driftstatus
-
Kontaktuppgifter
Hur fungerar varning Betalmottagare (Spärrad) i Inyett Detect och AutoPay Detect?
Varning Betalmottagare (Spärrad) varnar vid betalning till ett kontonummer eller organisationsnummer som är angett som “Spärrat”. Inställningen är endast möjlig att göra för dig med rättigheten Administratör.
För mer information kring spärr på betalmottagare klicka HÄR
Justera inställningarna för varningar kopplade till Betalmottagare (Spärrad).
Klicka på Inställningar för att anpassa hur varningen för Betalmottagare (Spärrad) ska fungera.
Med Snooze-funktionen genereras en ny varning först efter 30, 90 eller 180 dagar från föregående varning av samma typ till samma betalmottagare. Snooze fungerar som en pausfunktion.
Klicka på Aktiva inställningar/ Lägg till för att välja vilka betalmottagare som ska generera varningen Betalmottagare (Spärrad). Du har även möjlighet att ta bort en betalmottagare från listan om den inte längre ska generera varningen.
För att hantera/dokumentera en varning klicka HÄR för mer information.