- Support Center
- Inyett Detect / AutoPay Detect
- Varningar - Inyett Detect /AutoPay Detect
-
Inyett Search
-
Inyett Detect / AutoPay Detect
-
AutoPay Detect
-
Inyett Inställningar
-
Inyett Insights
-
Inyett Analyze
-
Inyett Guard
-
Inyett Registeranalys
-
Inyett Förtroendeanalys
-
Inyett Betalhistoriksanalys
-
Inyett Inloggning
-
Kontroll av betalfiler
-
Inyett API
-
Inyett Säkerhet
-
Inyett Startsida
-
Inyett webinar
-
Inyett Sanktionslista
-
Inyett - File Library
-
Inyett Källor
-
Inyett Extratjänster
-
Applikationer
-
Inyett Driftstatus
-
Kontaktuppgifter
Hur fungerar varning Kontokoppling (Okänd) i Inyett Detect och AutoPay Detect?
Varning genereras vid betalning som genomförs till ett kontonummer, där kopplingen till ett organisationsnummer inte kan verifieras.
Justera inställningarna för varningar kopplade till Kontokoppling (Okänd).
Klicka på Inställningar för att anpassa hur varningen för Kontokoppling (Okänd) ska fungera.
Med Snooze-funktionen genereras en ny varning först efter 30, 90 eller 180 dagar från föregående varning av samma typ till samma betalmottagare. Snooze fungerar som en pausfunktion.
Klicka på Exkluderade Kontonummer, Exkluderade Organisationsnummer för att utesluta kontonummer/organisationsnummer och undvika varningar för Kontokoppling (Okänd). Tryck sedan på Exkludera.
Det går även att ta bort tidigare exkluderade poster genom att klicka på Papperskorgen. Inställningen är endast möjlig för användare med administratörsroll.
Klicka på Gå till alla inställningar för att se alla sammanställda inställningar för varningar och för att kunna stänga av en varning.
För att hantera/dokumentera en varning klicka HÄR för mer information.