- Support Center
- Inyett Detect / AutoPay Detect
- Varningar - Inyett Detect /AutoPay Detect
-
Inyett Search
-
Inyett Detect / AutoPay Detect
-
AutoPay Detect
-
Inyett Inställningar
-
Inyett Insights
-
Inyett Analyze
-
Inyett Guard
-
Inyett Registeranalys
-
Inyett Förtroendeanalys
-
Inyett Betalhistoriksanalys
-
Inyett Inloggning
-
Kontroll av betalfiler
-
Inyett API
-
Inyett Säkerhet
-
Inyett Startsida
-
Inyett webinar
-
Inyett Sanktionslista
-
Inyett - File Library
-
Inyett Källor
-
Inyett Extratjänster
-
Applikationer
-
Inyett Driftstatus
-
Kontaktuppgifter
Hur fungerar varning Valuta i Inyett Detect och AutoPay Detect?
Varning Valuta varnar när betalning genomförs i en valuta som är angiven "otillåten" för denna Inyett-profil dvs som går till en valuta som inte på förhand är angiven som “Accepterad”. Det innebär att specifik valuta kan vitlistas för just den här Inyett-profilen.
Justera inställningarna för varningar kopplade till Valuta.
Klicka på Inställningar för att anpassa hur varningen för Valuta ska fungera. Inställningen är endast möjlig att göra för dig med rättigheten administratör.
För att lägga till eller justera inställningar klicka på Aktiva inställningar
Klicka på Exkluderade Kontonummer, Exkluderade Organisationsnummer för att utesluta kontonummer/organisationsnummer och undvika varningar för Valuta. Tryck sedan på Exkludera.
Det går även att ta bort tidigare exkluderade poster genom att klicka på Papperskorgen. Inställningen är endast möjlig för användare med administratörsroll.
Klicka på Gå till alla inställningar för att se alla sammanställda inställningar för varningar och för att kunna stänga av en varning.
För att hantera/dokumentera en varning klicka HÄR för mer information.