- Support Center
- Inyett Inloggning
- Frågor och svar - Inyett Inlogging
-
Inyett Search
-
Inyett Detect / AutoPay Detect
-
AutoPay Detect
-
Inyett Inställningar
-
Inyett Insights
-
Inyett Analyze
-
Inyett Guard
-
Inyett Registeranalys
-
Inyett Förtroendeanalys
-
Inyett Betalhistoriksanalys
-
Inyett Inloggning
-
Kontroll av betalfiler
-
Inyett API
-
Inyett Säkerhet
-
Inyett Startsida
-
Inyett webinar
-
Inyett Sanktionslista
-
Inyett - File Library
-
Inyett Källor
-
Inyett Extratjänster
-
Applikationer
-
Inyett Driftstatus
-
Kontaktuppgifter
Hur gör jag om jag har kopplat fel e-postadress vid koppling av Mobilt BankID?
För att kunna logga in med Mobilt BankID krävs det att den e-postadress som kopplas är den som är registrerad i Inyett profilen. Se nedan felmeddelande vid felkopplad e-postadress vid inloggning via Mobilt BankID.
För att ändra felaktig e-postadress följ anvisningar nedan:
Gå till home.visma.com ( Detta kan behöva göras två gånger för att nedan bild ska visas)
Klicka på pil, sidan om ditt namn, enligt bild nedan.
Klicka på papperskorg enligt röd pil nedan för att radera koppling till felaktigt kopplad e-postadress.
Nu kan du skapa en ny koppling till rätt e-postadress. Klicka HÄR för mer information