- Support Center
- Inyett Inställningar
- Frågor och svar - Inställningar
-
Inyett Search
-
Inyett Detect / AutoPay Detect
-
AutoPay Detect
-
Inyett Inställningar
-
Inyett Insights
-
Inyett Analyze
-
Inyett Guard
-
Inyett Registeranalys
-
Inyett Förtroendeanalys
-
Inyett Betalhistoriksanalys
-
Inyett Inloggning
-
Kontroll av betalfiler
-
Inyett API
-
Inyett Säkerhet
-
Inyett Startsida
-
Inyett webinar
-
Inyett Sanktionslista
-
Inyett - File Library
-
Inyett Källor
-
Inyett Extratjänster
-
Applikationer
-
Inyett Driftstatus
-
Kontaktuppgifter
Hur gör jag för att lägga till/ta bort en användare?
För att lägga till/ta bort en användare kontakta din administratör eller kontakta Customer Support så berättar vi vem din administratör är.
Logga in i Inyett och klicka på ikon nedan.

Klicka sedan på Användare.

Klicka på Lägg till användare eller Sök användare på redan upplagd användare.
Fyll i obligatoriska uppgifter samt bocka i för de produkter/tjänster användaren ska ha tillgång till. Klicka på Lägg till längst ner för att skicka ut välkomstmail till upplagd användare.

För att ta bort en användare klicka på pil sidan om önskad användare. Klicka sedan på Radera användare

