- Support Center
- Inyett Detect / AutoPay Detect
- Frågor och svar - Inyett Detect / AutoPay Detect
-
Inyett Search
-
Inyett Detect / AutoPay Detect
-
AutoPay Detect
-
Inyett Inställningar
-
Inyett Insights
-
Inyett Analyze
-
Inyett Guard
-
Inyett Registeranalys
-
Inyett Förtroendeanalys
-
Inyett Betalhistoriksanalys
-
Inyett Inloggning
-
Kontroll av betalfiler
-
Inyett API
-
Inyett Säkerhet
-
Inyett Startsida
-
Inyett webinar
-
Inyett Sanktionslista
-
Inyett - File Library
-
Inyett Källor
-
Inyett Extratjänster
-
Applikationer
-
Inyett Driftstatus
-
Kontaktuppgifter
Hur hanterar jag en bedräglig (bluff) faktura/bedrägligt (bluff) bolag?
Om du har mottagit en faktura som innehåller felaktigheter bör du i första hand ta kontakt med företaget genom att skicka ett mejl och bestrida kravet. Det är av stor vikt att du dokumenterar datumet för bestridandet.
Kom ihåg att spara all kommunikation med företaget som bevis.
Inyett och Svensk Handel samarbetar för att säkerställa att bolag som finns med på Svensk Handels varningslista markeras som bedrägliga av Inyett.
För ytterligare information om hur du hanterar en bedräglig faktura, klicka HÄR