- Support Center
- Inyett Säkerhet
- Frågor och svar - Inyett säkerhet
-
Inyett Search
-
Inyett Detect / AutoPay Detect
-
AutoPay Detect
-
Inyett Inställningar
-
Inyett Insights
-
Inyett Analyze
-
Inyett Guard
-
Inyett Registeranalys
-
Inyett Förtroendeanalys
-
Inyett Betalhistoriksanalys
-
Inyett Inloggning
-
Kontroll av betalfiler
-
Inyett API
-
Inyett Säkerhet
-
Inyett Startsida
-
Inyett webinar
-
Inyett Sanktionslista
-
Inyett - File Library
-
Inyett Källor
-
Inyett Extratjänster
-
Applikationer
-
Inyett Driftstatus
-
Kontaktuppgifter
Hur arbetar Inyett med övervakning och loggning?
Övervakning utförs både på infrastruktur och i applikationsloggar.
Från infrastrukturen får Inyett loggar som ger insikter om systemets prestanda. Applikationsloggarna registrerar eventuella fel och innehåller även mätningar av specifika delar ur ett prestandaperspektiv. Endast det team som ansvarar för utveckling och drift har tillgång till dessa loggar, vilket säkerställer att informationen hanteras på ett ansvarsfullt och effektivt sätt.
Loggarna lagras i olika typer av databaser, vilket gör det möjligt att optimalt anpassa hanteringen efter deras specifika syften.