Frågor och svar - AutoPay (Visma Redovisning & Reskontra)
  1. Support Center
  2. Applikationer
  3. Frågor och svar - AutoPay (Visma Redovisning & Reskontra)

Hur kan jag lägga upp och kontrollera företag direkt i Visma Redovisning & Reskontra?

Med en smart applikation för Visma Redovisning & Reskontra effektiviseras processen när ni ska lägga till en ny leverantör. Kopplingen möjliggör att ni kan hämta företagsinformation direkt in i ert affärssystem med bara ett knapptryck. Det betyder att ni säkerställer att ni har korrekt och aktuell information samtidigt som ni minimerar den manuella arbetsbelastningen och säkerställer att företaget inte är förknippat med oegentligheter eller andra relevanta faktorer.

  • Spara tid
  • Säkerställ att rätt information anges vid upplägg
  • Minska risken för misstag och manuella fel
  • Möjliggör ett effektivare arbetssätt som uppfyller många organisationers krav på ökad digitalisering
  • Ett extra stöd vid attestering av ny leverantör
  • Få en snabb kontroll vid upplägg av ny leverantör för att se om leverantören uppfyller godkända krav

 

* Kopplingen förutsätter Visma RoR version 24.09

 

Klicka HÄR för att läsa mer samt sätta upp kopplingen.