- Support Center
- Inyett Detect / AutoPay Detect
- Frågor och svar - Inyett Detect / AutoPay Detect
-
Inyett Search
-
Inyett Detect / AutoPay Detect
-
AutoPay Detect
-
Inyett Inställningar
-
Inyett Insights
-
Inyett Analyze
-
Inyett Guard
-
Inyett Registeranalys
-
Inyett Förtroendeanalys
-
Inyett Betalhistoriksanalys
-
Inyett Inloggning
-
Kontroll av betalfiler
-
Inyett API
-
Inyett Säkerhet
-
Inyett Startsida
-
Inyett webinar
-
Inyett Sanktionslista
-
Inyett - File Library
-
Inyett Källor
-
Inyett Extratjänster
-
Applikationer
-
Inyett Driftstatus
-
Kontaktuppgifter
Hur lägger jag upp kontokopplingar?
Genom att använda funktionen Kontokopplingar kan du verifiera den verkliga mottagaren av en betalningstransaktion. Du kan skapa kontokopplingar på två sätt: Genom att ladda upp en fil eller genom att manuellt ange informationen i Inyett Search.
För att läsa in lista med kontokopplingar Logga in i Inyett och klicka på Inställningar/kugghjulet
Klicka sedan på Kontokopplingar.
Följ nedanstående instruktioner för att ladda upp en lista med kontokopplingar. När du uppdaterar listan kommer den nya informationen att ersätta den gamla.
För att lägga till en kontokoppling klickar du på "Lägg till kontokoppling". Du kan även söka efter befintliga kontokopplingar, vilket möjliggör att du kan ta bort en kontokoppling om så behövs.
För att exportera listan till Excel, tryck på knappen för "Exportera lista".
För att göra kontokoppling via Inyett Search klicka på ikonen för Inyett Search.
Sök efter det önskade bolaget och klicka på "Lägg till" under fliken "Använda kontonummer".
Ange informationen för att skapa en koppling mellan organisationsnummer och konto.
För att skapa kontokopplingar behöver du ha behörighet. En administratör kan tilldela denna behörighet till en användare.
Klicka högst upp till höger på ikonen för Inställningar/Kugghjulet.
Välj alternativet "Användare" och välj sedan den önskade användaren.
Under partiet för Rättigheter och Hantera kontokopplingar ändra till Ja.
Klicka på "Spara" längre ned på sidan för att spara ändringen.