- Support Center
- Kontaktuppgifter
- Frågor och svar - Kontaktuppgifter
-
Inyett Search
-
Inyett Detect / AutoPay Detect
-
AutoPay Detect
-
Inyett Inställningar
-
Inyett Insights
-
Inyett Analyze
-
Inyett Guard
-
Inyett Registeranalys
-
Inyett Förtroendeanalys
-
Inyett Betalhistoriksanalys
-
Inyett Inloggning
-
Kontroll av betalfiler
-
Inyett API
-
Inyett Säkerhet
-
Inyett Startsida
-
Inyett webinar
-
Inyett Sanktionslista
-
Inyett - File Library
-
Inyett Källor
-
Inyett Extratjänster
-
Applikationer
-
Inyett Driftstatus
-
Kontaktuppgifter
Hur ser tillgängligheten ut under sommarperioden på Inyett?
Under perioden 14 juli till 25 juli (10 dagar) kommer vår snabba återkoppling via chatt, mail och telefon att vara begränsad. Men det finns fortfarande hjälp att få.
Alla timmar på dygnet finns vår AI-assistent tillgänglig för att svara på generella frågor, och vår kunskapsdatabas med hjälpartiklar är ett bra verktyg för att hitta svar på de mest förekommande problemen.
Har du ett ärende som behöver skyndsam hjälp, som exempelvis ett betal-underlag där kvittens eller varnings-avisering från Inyett saknas, så har vi självklart personal på plats. Genom att skapa ett ärende, kan vi fånga upp kritiska problem strukturerat, och avhjälpa dem. Under sommarperioden kommer vi ha ett extra öga på att allt fungerar som det ska, men återkoppling på mindre kritiska ärenden kan komma att dröja en stund.
Stort tack för att just du använder Inyett, och glad sommar!