Frågor och svar - Inställningar

Vad finns det för inloggningsalternativ i Inyett?

För att kunna ställa in inloggningsalternativ på din Inyett-profil behöver du ha administratörsrättigheter. Om du inte är administratör, vänligen kontakta din administratör direkt eller kontakta oss på Customer Support, så hjälper vi dig att identifiera din administratör.

 

Logga in i Inyett och klicka på ikon uppe till höger.

 

Klicka längst upp till höger på Inställningar sedan på Kontoinformation.

Men Användarnamn och lösenord aktiverat kommer användare på profilen att kunna logga in med användarnamn och lösenord. Vid Microsoft Single Sign On (SSO) kan du välja att inaktivera denna inloggningsmetod om du önskar att användarna inte ska kunna logga in med användarnamn och lösenord.

Med aktiverad Visma Connect-funktionalitet kan användare logga in med Mobilt Bank-ID. Det är viktigt att notera att den e-postadress som används för Mobilt Bank-ID måste vara densamma som den som är registrerad i Inyett.

Klicka HÄR för att läsa mer om hur jag kopplar på mobilt BankID.

Klicka HÄR för att läsa mer om hur jag tar bort en felaktigt kopplad e-postadress gällande inloggning via Mobilt BankID.

 

Visma Connect - Microsoft Logga in via Single Sign On (SSO)

Visma Connect - Google Logga in via Single Sign On (SSO)