- Support Center
- Kontroll av betalfiler
- Frågor och svar - Kontroll av betalfiler
-
Inyett Search
-
Inyett Detect / AutoPay Detect
-
AutoPay Detect
-
Inyett Inställningar
-
Inyett Insights
-
Inyett Analyze
-
Inyett Guard
-
Inyett Registeranalys
-
Inyett Förtroendeanalys
-
Inyett Betalhistoriksanalys
-
Inyett Inloggning
-
Kontroll av betalfiler
-
Inyett API
-
Inyett Säkerhet
-
Inyett Startsida
-
Inyett webinar
-
Inyett Sanktionslista
-
Inyett - File Library
-
Inyett Källor
-
Inyett Extratjänster
-
Applikationer
-
Inyett Driftstatus
-
Kontaktuppgifter
Vad kan ligga bakom att betaldata inte läses in i Inyett?
Vanliga orsaker till att kopplingen kan brytas inkluderar följande faktorer:
- En uppgradering av ert ekonomisystem.
- En förändring i IT-miljön där Inyetts automatiska överföring är installerad.
- Ändringar i platsen för där underlaget lagras.
- Justeringar av filnamn kan också påverka kopplingen, beroende på vilken typ av koppling som används.
Vi rekommenderar att ni kontaktar oss för att få hjälp med att identifiera och åtgärda eventuella problem.
Under tiden kan ni skicka era betalfiler till inlasning@inyett.se från en registrerad användare för manuell inläsning av er betaldata.