- Support Center
- Inyett Search
- Frågor och svar - Inyett Search
-
Inyett Search
-
Inyett Detect / AutoPay Detect
-
AutoPay Detect
-
Inyett Inställningar
-
Inyett Insights
-
Inyett Analyze
-
Inyett Guard
-
Inyett Registeranalys
-
Inyett Förtroendeanalys
-
Inyett Betalhistoriksanalys
-
Inyett Inloggning
-
Kontroll av betalfiler
-
Inyett API
-
Inyett Säkerhet
-
Inyett Startsida
-
Inyett webinar
-
Inyett Sanktionslista
-
Inyett - File Library
-
Inyett Källor
-
Inyett Extratjänster
-
Applikationer
-
Inyett Driftstatus
-
Kontaktuppgifter
Varför får jag ingen träff på ett bankgiro/plusgiro i Inyett Search?
En anledning till att ett giro inte är sökbart i Inyett Search kan bero på att girot ligger dolt hos bankgirocentralen/plusgirocentralen. Pga sekretess blir inte girot sökbart i Inyett Search. Ägaren till girot har då valt att dölja sina uppgifter som gör att en validering mellan giro och organisationsnummer inte går att göras. Ännu en anledning till att girot inte är sökbart i Inyett Search kan vara att bolag som tex enskilda bolag inte registrerar sitt organisationsnummer hos bankgirocentralen vilket gör att koppling mellan organisationsnummer och giro blir inte bekräftat.
För en bekräftelse på att koppling finns mellan organisationsnummer och giro kontakta bankgirocentralen/plusgirocentralen.