- Support Center
- Inyett Inställningar
- Frågor och svar - Inställningar
-
Inyett Search
-
Inyett Detect / AutoPay Detect
-
AutoPay Detect
-
Inyett Inställningar
-
Inyett Insights
-
Inyett Analyze
-
Inyett Guard
-
Inyett Registeranalys
-
Inyett Förtroendeanalys
-
Inyett Betalhistoriksanalys
-
Inyett Inloggning
-
Kontroll av betalfiler
-
Inyett API
-
Inyett Säkerhet
-
Inyett Startsida
-
Inyett webinar
-
Inyett Sanktionslista
-
Inyett - File Library
-
Inyett Källor
-
Inyett Extratjänster
-
Applikationer
-
Inyett Driftstatus
-
Kontaktuppgifter
Vilken information hittar jag under Mina Uppgifter?
För att tex justera Mina Uppgifter/Kugghjulet logga in i Inyett och längst upp till höger klicka på ikon nedan.
Är det så att du har tillgång till fler konto i Inyett så klicka på Byt konto om du önskar förflytta dig till annat konto. Finns du bara upplagd på ett konto kommer inte informationen att visas.
Klicka på Mina uppgifter för att se mina Personliga inställningar.
Under Personliga Inställningar visas all grundläggande information så som namn och mailadress. Vid ny e-post adress så behöver användaren makuleras och läggas upp på nytt.
Vid SSO-inloggning och det finns ett alias så ska det skrivas i vid Alias. Klicka HÄR för mer information gällande alias. Roll beskriver om du är en administratör eller en användare.
Rättigheter innebär att administratören kan ge användare tillstånd att ta kreditupplysningar i Inyett Search, kontrollera domar i Inyett Search, hantera betalfiler (radera betalfiler) i Inyett Detect samt hantera kontokopplingar (läsa in lista med organisationsnummer som kopplas mot ett kontonummer)
Produkter visar vilka produkter som är kopplade till dig som användare.
För att göra ändringar på de poster som inte är öppna för redigering kontakta din administratör eller kontakta oss på Customer Success så berättar vi vem din administratör är.
Klicka på Produkter för att ställa in vilket tidsintervall du vill ha aviseringar på samt vilka varningstyper du vill ta emot i ditt varningsmail.